Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning och plock

Publicerad 2015-05-05 19:55:36 i Allmänt

Vi har ett evighetsgöra framför oss men något händer ändå med vårt enorma kartongberg. 

Efter det första plockandet i morse var det dags för ett träningspass, det första i mina nya hemtrakter. Först gick jag en stund tills jag blev varm ca 3 km sprang sedan tillbaka ( lite fartlek ). Kom sedan till Sörskogens IP och där gjorde jag en del styrkeövningar plus några rusher. 



Vi har ännu inte kopplat in tvn här vilket är ganska skönt. Det finns inget annat att göra än att plocka och lyssna på poddar:) så jag fortsätter väl med det någon timme till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela