Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tröttis..

Publicerad 2009-04-02 13:16:34 i Allmänt

Idag är jag en tröttis, hade svårt att somna igår kväll. Träffade en kompis som jag inte träffat på över ett år och det var jättekul att se henne och höra lite om livet.
3 nätter i rad har jag vaknat exakt samma tid vid 03:20 och haft jättesvårt att somna om. Så drygt när man ligger så där och bara vrider och vänder på sig. På sista tiden har jag väldigt ofta vaknat av sendrag i skenbenet och vaden, har haft lite problem med det innan också. Men det är tydligen ett gravidfenomen det också med kramp, så det är bara att härda ut.
Solen skiner härlig idag också. Ska hoppa av bussen några hållplatser tidigare idag så jag får ta del av det fina vädret.
Under den varmare åstiden försöker jag vara ute och träna så mkt som det går, känns lite tråkigt att soliga dagar gå ner i ett mörkt gym.

Tror inte jag blev lurad igår iaf. Metro hade ett roligt aprilskämt att man skulle få böta om man stod på fel sida i rulltrappan=) haha

Tack alla ni som läser och kommenterar min blogg, det gör mig jätteglad. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela