Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Besök..

Publicerad 2009-08-24 16:20:15 i Allmänt

Idag har jag haft besök av världens bästa Sara och hennes dotter.
Sov väldigt dåligt i natt igen, så på förmiddagen låg jag i soffan och försökte somna lite, ( har ju förstått att det är bäst att passa på och vila när man kan) Så man har krafter till förlossningen.

Jag mötte upp Sara vid slussen, för mitt projekt denna dag var att gå till djuraffären och köpa ny kattmat ( fortfarande specialfoder ) Var riktigt skönt ute. Det får inte bli så kallt att man måste ha jacka nu, för jag kan inte ha en ända jacka för tillfället.
På eftermiddagen har vi varit här hemma och ätit sushi ( gott, TACK sara!!)  och pratat barn, tid och alla tankar man har. Så skönt att få ventilera det mår man bra av. Känner sig liksom lättare i sinnet efteråt.

Nu ska jag umgås lite med Tomas innan han åker till jobbet!

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela