Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

BF+1

Publicerad 2009-08-29 10:47:02 i Allmänt

Nej det har inte kommit någon ny stjärna till världen här hos oss=) Ingen känning alls. hade en del sammandragningar igår, mer än jag haft på länge. Yes tänkte jag mera mera..Men det var alldelles för mesiga. Jag väntar på att det ska göra HELVETESONT!! Fick en del nyfikna sms igår..ingen bebis? Nej inte tillstymelse till bebis.

Så eftersom inget verkar hända, så får man se till att göra något annat. Ska träffa Beata på stan vid halv ett för att ta en fika. Om man sitter inne och bara tänker på att man borde, vill, kanske snart,  närsomhelst, ska få ett barn då blir man ju tokig!!
Barnmorskan sa det till oss i torsdags också att se till att göra saker annars blir väntan väldigt lång. Som sagt det kan ju faktiskt dröja till den 12 sept.
Nu har jag laddat med havre/ Quinoagröt med linfrön och nötter samt en kaffe.  Så nu är jag redo för en ny dag=)
Hoppas ni alla har en härlig lördag!!
Kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-30 07:58:12

DU e jämt så klok o bra. Jag tänker på dig ständigt=) Ring om du behöver...

Kramar!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela