Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fixardag..

Publicerad 2009-08-11 21:54:18 i Allmänt

Idag har vi verkligen haft en städdag här hemma. Tvättstugan var bokad mellan 08-13.Förutom tvättat har vi dammat, dammsugit, tvättat fönster och moppat golv. Så skönt att få allt rent och känna doften av rentvättat.

På kvällen har jag haft Johanna här på kräftskiva=) Eller en väldigt lugn skiva, men lite kräftor, sallad och loka ist för vitt vin och nubbe.  Men det var jättemysigt!!
Mina fötter är VERKLIGEN svullna idag, just nu spänner det i dom och mina tår ser ut som små prinskorvar. Jag ska gå och lägga mig i sängen nu med fötterna i högläge. Hoppas att jag får på mig mina skor imorgonbitti, hade tänkt ge mig ut på en morgonpromenad men för det krävs det ju ett par bra jogging eller promenadskor.  ( och att man får på sig dessa)

Förresten så har Tomas snickrat ihop spjälsängen...så nu står den där och väntar..=)

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-08-11 23:20:00

mycket mysigtvar det! och mycket söta små elefantfötter har du=) kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela