Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Listor..

Publicerad 2009-08-13 15:44:36 i Allmänt

Vad skönt det är att skriva listor, för att sen stryka eller bocka av det man gjort. Helt plötsligt blir man mkt mer företagsam och man ser också vad man faktiskt gjort under dagen. Behöver ju inte vara jättestora saker man skriver upp kan vara allt från att duscha, tvätta, handla, sortera gamla kort, ja gud vet allt.
Jag tror att det här med listor drabbar mig ungefär den här tiden varje år, när allt börjar på nytt efter sommaren. Idag har jag dessutom gått och köpt mig en mkt fin anteckningsbok, fina pennor och bokmärken. Mkt som nu ska planeras=)

Idag har jag fryst mitt träningskort, passade på att träna först. Jag trodde att man bara fick frysa det 3 månader, men tydligen får man förlänga det om det skulle behövas. Jättebra tycker jag, man vet ju aldrig hur förlossning och allt går så det är bra att det kan annpassas lite.
Man kan ju självklart om man vill börja träna igen närsomhelst innan dessa tre månader om man kan, vill och har ork till det. Vi får se hur det blir för mig.

Ikväll är det styrelsemöte här i föreningen, är ju alltid möte en gång i månaden. Får väl se hur det blir med mitt engagemange där framöver, vad som hinns med.

Nu ska jag fortsätta enl listan;)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela