Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lördag med Lisa..

Publicerad 2009-08-15 22:20:59 i Allmänt

Idag har det varit LL. Lördag med Lisa=)
Vi har varit å stan fikat, gåttomkring och kollat i butiker.
Kvällen har vi spenderat hemma hos mig, lagat mat och tittat på tv. Roligt att träffa gamla kompisar=)

Det är lite livat här utanför fönstret, hornsgatan är avstängd. Vid 23 ikväll börjar nämligen midnattsloppet. Tråkigt väder för de duktiga som ska springa. Här i Sthlm regnar det nämligen. Mörkt och trist är det också, lite höstlikt faktiskt, usch.

Idag har jag haft stödstrumpor på hela dagen för att undvika elefantfötter, och det är faktiskt mkt bättre nu ikväll än igår när jag var utan hela dagen. Bra grej=)

Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela