Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mer sol..

Publicerad 2009-08-09 19:43:43 i Allmänt

Ännu en härlig dag i solen.Jag började faktiskt dagen med en skön stavgångspromend längt Årstaviken, var jättevarmt redan kl 08. Sen åkte jag  och Tomas till Långholmen. Vi har läst och njutit av termoskaffe och medhavd matsäck. Nu på kvällen har vi varit upp på Skinnarviksberget och tagit lite magkort =)


Känns så konstigt att förlossningen kan starta när som helst nu egentligen. Vet inte om jag känner mig förberedd, eller vet inte vad jag ska vara förberedd på. Det känns fortfarande så långt borta har inte haft några förkänningar alls,  fast det kanske är bra=)

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2009-08-10 14:33:03

Åh jösses vad stor magen ser ut att vara nu!! :O

Fina bilder!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela