Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nattsömn??

Publicerad 2009-08-22 18:36:35 i Allmänt

Idag har varit en lugn och skön dag. Väldigt skönt att vara ledig på dagarna nu, behövligt framför allt då min nattsömn blir störd av diverse. Upp och kissa, upp och kissa, upp och kissa och upp och kissa. Sparkar och bök i magen. livliga drömmar, tankar kring det som komma skall, ja det var väl det. Antar att detta också är en träning på det som komma skall, jag kommer väl vakna en del på nätterna då också.=)
Har inte gjort mycket alls idag. suttit och läst ganska mycket. Har haft mamma och pappa på en snabbvisit också. De har åkt på en bussresa och skulle på Stadsteatern ikväll, hann hit en snabbis och vi gick ut och åt alla fyra.
Nu ska jag, magen och katterna kolla på friidrotts vm.

Hoppas ni alla har en mysig lördag!

Kommentarer

Postat av: Sara ( Carolines syster )

Publicerad 2009-08-23 15:26:54

Hej Katarina!

Du känner inte mig, men väl min lillasyster Caroline! Vi var ju som sagt beräknade samma dag, men våran prins dök upp lite tidigare :-) Jag brukade gå in på din blogg för att hålla koll på hur många dagar jag hade kvar! Snopen blev jag när han ville komma ut tidigare, det fanns inte i min värld. Jag gick över fyra dagar med mina andra två och jag var stensäker på att det skulle bli så den här gången också, men tji fick jag ;-) Det var bara Caroline och mamma som trodde jag skulle få före. Förstår att allt känns spännande och "skrämmande" på samma gång. Våran lilla Hjalmar är fyra dagar idag och det känns helt overkligt att han är här! Det är som att tiden stannar av helt, inget annat spelar någon roll, och det är en känsla som är obeskrivbar. Jag skulle utan tvekan göra om det idag om det vore så!

Vill bara önska dig lycka till,

mvh Sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela