Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sista veckan..

Publicerad 2009-08-03 20:12:23 i Allmänt

Jaha nu är det nedräkning på riktigt. Måndagen redan över och min sista jobbvecka har börjat, och den blir ju lite kortare än vad det var tänkt från början. Semester på fredag och halva tors pga vändningsförsöket.
Jag har nyss varit ute och ätit en mysig måndagsmiddag med fina Johanna, tack vännen=) Vi har inte setts på länge men nu fick vi äntligen till en date.

Igå rkväll kollade jag och Tomas  på "Marley & Me" film med Owen Wilson och Jennifer Aniston,  inte vet jag om det är gravidhormoner eller om det här att man blir mer lättrörd när man får barn börjat tidigare, men jag grät och grät och grät, och tyckte det var det sorgligaste jag sätt på länge. Den var så fin på något sätt, och är man djurvän så kommer det en tår.

Nej nu ska jag göra mig en liten de cafe latte=)

Kram..

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-08-07 21:43:39

tack själv vännen=) snart får vi ses igen..! är ledig tisdag och onsdag nästa vecka (istället för måndag..)

kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela