Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sköna söndag..

Publicerad 2009-08-23 18:13:41 i Allmänt

Började morgonen med en skön stavgångspromenad längst Årstaviken. Förrut har jag ofta gått iväg och lämnat mobilen hemma, men nu känns det viktigt att den är med=) En väldigt skön morgon, var blått på himlen och solen sken på mig.

Kl 12 Mötte jag upp en kompis på Söder, tog en fika och en pratstund.
Sen när jag kom hem var jag väldigt praktisk och lagade matlådor som ska frysas in och vara mig till hjälp när jag sen är hemma själv. kan tänka mig att man då inte alltid har kraft och ork att laga bra mat och då kan det  vara bra att ha bra mat färdig i frysen.

Tror faktiskt att jag har haft lite förvärkar idag. Vet ju inte hur det känns, men har haft lite som lätt mensmol i mage, rygg. För min del känns det bara bra att känna något överhuvudtaget. Känns bra liksom, som att det kanske en dag kan hända något, blir inte lika overkligt då. Tror ni det kan vara förvärkar?

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-08-23 20:30:56

jag tror det kan vara förvärkar, inte för att jag kan ha någon aning men det låter troligt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 21:53:11

Oj, så spännande! Säkerligen kan du ha haft förvärkar, jag tyckte det kändes som du beskriver det plus att magen blev stenhård! Snart är nog er lille plutt ute i världen också! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 23:36:45

Jaaaaa ooooo. Hjälp o jag som ska träffa dig i veckan!!! Det får bli imorn! Eller, om du e hemma då.....????

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-23 23:37:14

Amme... det var jag alltså

Postat av: cathrin

Publicerad 2009-08-24 08:55:58

vad spännande, nu kan det verkligen hända när som helst :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela