Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snälla kollegor

Publicerad 2009-08-04 20:57:21 i Allmänt

Idag fick jag en gullig liten mysdress av mina jobbkollegor, känns helt sjukt att dte snart är min sista dag. Imorgon är faktiskt min sista heldag. på tors kommer jag ju senare och fre helt ledig. underlig känsla, men visst ska det bli skönt, känner i huvudet att det ska bli skönt att fokusera på det som komma skall och kunna inhandla lite saker som man saknar.

Vår lilla Donk kisse är dålig igen så tomas måste åka in med honom imorgon igen...Känns som om jag inte riktigt orkar med ifall han blir dålig, tomas säger att jag måste fokusera på bebisen och det försöker jag göra, men jag får en stressklump i magen när han är dålig. Tycker att han har många år kvar att leva än, han är bara 5.
Och jag vill inte känna mig stressad vet att det inte är bra för lillen där inne...
Men han gör sig verkligen påmind iaf, magen bubblar och kokar mkt varje dag=)


Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2009-08-05 14:54:40

Vad jobbigt med Donken! Var det kristaller i urinen och så eller? Det finns ju speciell mat som man kan köpa hos veterinären som man kan ge för att förebygga sådant i framtiden. Sedan är det väl viktigt att de dricker och kissar mycket för att hålla systemet igång. Menar inte att låta som någon besserwisser eller så, men vår Shadow fick sådant för några år sedan, han kunde inte kissa alls. Lycka till hos veterinären, jag håller tummarna för att han blir ok snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela