Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol ge mig sol...

Publicerad 2009-08-08 19:12:18 i Allmänt

Åhh vad härligt att få njuta av några härliga stranddagar innan sommaren försvinner. Idag har vi varit med 2 kompisar på Rösjöbadet i Sollentuna. Numer har vi med oss en solstol till mig, då det är lite jobbigt att ligga platt på en handduk, men den stolen är jättelämplig och bra, lätt att fälla ihop och ta med kallas "gravidstolen".
Efter några härliga timmar på stranden åkte vi och inhandlade korv och bröd och körde till en mysig liten grillplats vid vattnet.


Tjockis på grillning=)

Imorgon blir också en mysdag i solen, känns som om det kan vara sista chansen att bada nu i år iaf utomhus.
Hoppas ni har haft det lika underbart som jag och ser till att njuta av solen och lagra vitaminer inför den mörkare årstid som kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela