Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Solig tisdag..

Publicerad 2009-08-25 16:17:04 i Allmänt

När Tomas jobbar brukar jag ofta vakna när han kommer hem vid 06:30. Då brukar jag gå upp och vara lite social ett tag, för att sen om jag kan,  sova någon timme till när han går och lägger sig. Så blev det idag.
När jag sen vaknade tog jag en stavgångspromenad runt Långholmen, kom hem lagade omelett och fick sen besök av Sara. Idag igen=) hon var gullig och kom över med ett värmebälte som jag ska få låna ( om jag tycker att det hjälper)
Ett sånt man värmer i micron och kan vara till hjälp vid de första värkarna. Vet att jag kan tycka det är skönt när man har mensvärk så den kommer nog att vara till hjälp.

Fick nyhetsbrev i malen från Pampers där det stod såhär:"DINA KÄNSLOR rörande förlossningen svänger kanske fram och tillbaka från redo-att-föda till springa-och-gömma-sig. Det är normalt att ha kluvna känslor inför en så stor händelse"

Så känns det verkligen från att : Åhh vad mysigt vad jag längtar!!- Till : Nej usch tänk om något går fel, kan inte, vill inte.

Ikväll ska jag boa vidare här hemma och sortera lite papper..

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-08-26 11:53:33

synd att det är så långt till ösmo annars hade du såklart varit hjärtligt välkommen att komma hit och mysa med mig och katterna!puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela