Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vilken dag..

Publicerad 2009-08-14 21:24:43 i Allmänt

Vilken dag, jag är helt slut! Sov ganska dåligt i natt, kände mig rastlös i kroppen och lillen där inne bökade runt ganska bra. Kl 10:00 hade jag tid hos min gulliga frisör, så skönt att få fixa till håret och känna sig lite fräsch. Gjorde slingor för att ordna till utväxten och klippte topparna. Efter detta var det dags att sätta sig på tunnelbanan oxh bege sig till Sara Star och hennes gulliga dotter som blir stora tjejen och fyller 1år idag=) Jag kom dit vid halv ett och åkte nu vid halv nio....
Mkt barn var det, så mysigt att se och träffa så mkt barn, man längtar så...samtidigt är man ju lite trött så här i slutet på graviditeten så jag måste erkänna att jag är lite tröttmössa nu=)

Kom och tänka på vad mkt som kan hända på ett år. Vi fick mms från sara förra året när hon blivit mamma, då var vi i New York och jag hade aldrig kunnat tänka mig att jag själv om ett år skulle vara mamma. Det var inte alls i planen.
Men sen under hösten växte något fram hos både mig och Tomas, att jag sen blev gravid så snabbt var ju bara tur. Min tanke var att det var bra att kanske börja försöka det kan ju ändå ta kanske ett år att bli gravid.

Nu hoppas jag på en lugn natt med mkt sömn..Puss och go natt!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-15 21:13:08

Aaaaaa din stackare, det var VÄLDIGT MYCKET barn aaaa stackare=) Men det var så toppen så toppen att du kom o var som min lugn o ro stöttepelare hela dagen=) KRAM!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela