Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Internet krångel..

Publicerad 2009-05-12 20:34:57 i Allmänt

Åhhh vårt internet fungerar inte alltid som man vill. man märker verkligen hur beroende man är av nätet och hur mkt man faktiskt uträttar där. Nog om det. Tisdagar är ju yogadag. Mkt skönt som vanligt. Har redan gått hälften av gångerna det är bara 8ggrIgår kväll när jag skulle sova så sparkade skrutten jättemkt jag har aldrig känt så mkt förrut, jag blev så förvånad.Man mar ju springa på toa minst 5ggr efter att man lagt sig=) Det är härligt att känna sparkarna det betyder att det finns liv där inne.


Kramar till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela