Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

OS guld

Publicerad 2010-02-16 15:37:23 i Allmänt

Åhh vad härligt inspirerande med en sån Idrottstjej som Charlotte Kalla. Var helt fullt på löpbanden idag när jag var och tränade, kanske lämnar hon inspiration efter sig. För mig gör hon det. Skyrka, snabbhet och fullt av djävlar anamma, de måste man ha för att ta träningen till nästa nivå!! Och självklart tycka att det är roligt och det verkar hon tycka.

Idag har vi beställt tårtorna inför dopet. Imorgon ska jag handla och baka. Kännslite rörigt i hjärnan nu, jag hoppas jag inte glömt något inför lördagen.

Idag har jag anmält mig till Hälsomorgon på Blueberry. Frukstbuffé, provsmakning och föreläsning:) även det inspirerande för kropp och själ. Något att se framemot i marsmånad.

Ikväll fortsätter ju guldjakten på skidskytte! Jag tycker det är såå kul att titta på idrott och speciellt OS, VM och liknande stora arrangemang.

Idag är det fettisdagen, tyvärr tycker inte jag om mandelmassa så jag får operera min semla innan den stoppas i munnen. Får se om det blir någon idag, annars vet jag att det blir till helgen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela