Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Reka

Publicerad 2010-02-02 19:17:18 i Allmänt

Idag har jag och Tomas varit runt på Söder och rekat lite priser på olika tårtor inför dopet. Både smörgåstårta och efterättstårta. Vi har velat väldigt mycket fram och tillbaka ang vad vi vill bjuda på. Ett tag tänkte vi göra allt sjlva men sen kom vi på problemet med förvaring. Vi har bara en kyl och ingen som vi känner som bor jättenära, det kändes väldigt meckigt helt enkelt så det blir lite av varje både beställt och hembakt.
Vi har köpt mer vitfärg till sovrummet också så nu ska vi måla borta sista delen av den fula tapeten.

Gabriel är inte ensam om att vilja använda skötbordet i vår familj

Här äter han som attan på björnen på gåstolen.
Nu ska jag njuta av kvällen i soffan och kännamig stolt över dagen träningspass ( löpning) eftersom jag tycker det är så sjukt jobbigt,men nu ska jag inte ge upp. Snart kommer solen fram och man kan springa ute:)

Idag fick jag HoppHälsa i brevlådan så det kan kanske inspirera mig ytterligare

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela