Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dag på stan

Publicerad 2010-06-22 19:19:46 i Allmänt


Jag började morgonen med ett träningspass. Skönt att gå dit själv i lugn & ro, utan att behöva tänka på hur Gabriel har det som är hemma med sin pappa. Minisats är toppen, men det klart att det finns i tanken och att man tränar lite extra fort för att få hämta honom eller så hinner man inte träna alls ifall de ropar.

Solen har varit underbart varm i dag och efter lunch gick vi hela familjen ner till stan. Vi köpte en ny keps till Knörtis eftersom den andra kom bort i Turkiet. En röd denna gång. Matchar skorna:)

Här är nykepsen vid fontänen på Mariatorget

Kommentarer

Postat av: Fotballfruen

Publicerad 2010-06-22 21:41:07

Härligt att läsa om din träning. Blir väldigt sugen... men fy jag har varit så dålig den här graviditeten - ingen träning alls.

Du får ge mig komma igång-tips sen när trean är ute =)

Kram och glad midsommar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela