Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Firande

Publicerad 2010-06-13 19:39:16 i Allmänt

Som 35års present och en liten överaskning hade jag fixat så att mamma, pappa, bror med flickvän kom och hämtade oss på arlanda. Efter fika med tårta, 3 rätters middag på Helens krog ouppackade resväskor och familjens packning har de nu lämnat oss och vi har börjat komma i ordning igen.



Som ni ser på översta bilden tog Tomas och unnade sig en riktig rakning med kniv i 35årspresent.
Semester är ju alltid härligt, men ändå är " Borta bra men hemma bäst" sant.  

Imorgon är det måndag och ny vecka igen. Hjälp säger jag bara, det är sjuukt vad tiden rullar på. Kommer så väl ihåg den här tiden för ett år sedan när jag gick och stoltserade med magen och bara njöt. Jag njuter nu också men på ett annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela