Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Full fart

Publicerad 2010-06-19 19:50:28 i Allmänt

Vi tog oss ner till stan men redan då vid 13 började de tjockna till med folk.

 Tog oss fram till BLUEBERRY och jag tog dagen till ära en "Wedding Smoothie" Fin Ljusrosa med ekologisk naturell yoghurt, hallon och hasselöntter bl.a.

15:30 var jag bjuden på bröllopet hemma i tv soffan. Vad vackra de är. Man blir glad och lycklig av all kärlek.
T.o.m min sambo hade ställt klockan för att kolla på kungligt bröllop.

Mycket kärlek är bra för hälsan!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela