Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mina nya fina skor

Publicerad 2010-06-22 08:41:09 i Allmänt



Titta vilka finfina skor lilleman fått! Hans allra första riktiga par!

Jag var så glad förra veckan för att Gabriel inte var förkyld. Det har varit en ständigt rinnande näsa. MEN säg den glädje som varar, nu har det slagit till igen. Rossel i halsen och massor med snor. Så ska det tydligen vara när man är liten, de bygger upp sitt immunförsvar.

Nu har vi just ätit gröt och mitt kaffe är upphällt! Jag ska ta mig iväg och träna om en stund, inviga mina nya löpartights.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela