Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Morgonkraft

Publicerad 2010-06-23 18:54:40 i Allmänt

En bra frukost är jätteviktigt för att orka med dagen. Ofta är man väldigt fast i sin frukostvana och äter nästan samma frukost jämt. Jag är en sådan. Blir lite variation beroende på årstid men annars är det gröt,smoothie och mackor som gäller.

Idag var jag på Blueberrys "after work"rea. Köpte deras egen morgongrötmix. ( En billigare variant är ju såklart att göra själv,men nu med lite rabatt ville jag prova och få lite inspiration.)
 Innehåller: Nakenhavre, quinoaflingor, boveteflingor, hirsflingor, hela linfrön, dadlar och torkade blåbär.
Längtar tills imorgon när jag får prova.



Fullt med kostfibrer och fina saker för magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela