Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Morgonträning..

Publicerad 2010-06-15 10:35:59 i Allmänt

Imorse startade jag dagen med ett Shapepass på Sats. Det känns så kul att jag förhoppningsvis kommer att instruera i en sådan klass framöver:)

Jag har verkligen fastnat för funktionell träning. Älskar iof det mesta i träningsväg men mitt hjärta klappar lite extra för den funktionellabiten. Kanske för att det är något för alla, att det gör vår vardag lättare. Bära tunga matkassar, bära och leka med barn, tvätta fönster, städa ja ni vet.
Man behöver egentligen bara sin egen kroppsvikt för att utöva det och den har man ju med sig överallt.

Det hade kännts ännu bättre om jag inte under natten åkt på en ögoninflammation:(
Är helt svullen och röd iögat. Efter ett besök på apoteket behandlar jag nu.


Trevlig tisdag sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela