Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Packa

Publicerad 2010-06-04 16:44:48 i Allmänt

Idag har dagen istortsätt gått åt till att packa. Herregud vad med grejer det blir, för en ynka liten vecka. Vi är ju nybörjare på det här att resa med barn så vi har lyssnat på tips och kollat listor på nätet. Det blir ganska mycket mer och tar betydligt längre tid än att bara packa till sig själv. Jag känner mig helt vimmelkantig. Gröt, välling, muggar, blöjor, vagn, näsdroppar, reseapotek ifall att..., nappar, kläder..ja herregud. men någongång ska ju vara den första. Man lär sig med tiden.

Har beställt taxi ut till arlanda vid 04 imorgon bitti. Härlig tid.

Jag hoppas att det finns någon bra dator på hotellet, ambitionen är iallafall att lägga upp bilder och dela med mig av vår semester.  Imorgon blir det inget. Men håll utkik söndag/måndag för en första uppdatering från Turkiet.


P.S Heja heja Julia som ska springa maraton imorgon. Lycka till! Jag är imponerad, du kommer klara det galant:)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela