Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Smörj

Publicerad 2010-06-27 20:45:31 i Allmänt

Något jag förknippar med sommaren är att smörja in sig med diverse underbart luktande body butter och body lotions.  Bodyshops är en klassiker. Min sambo verkar ha fattat detta och när vi var i Turkiet hade han på
Tax free bl. a köpte desa två godingar till mig. "Coconut" och "Lime coolada". De är så goda så att man vill äta upp de:)

De får mig att känna mig fräsch. Eftersom Gabbe har kommit till världen har jag haft ett längre uppehåll med goda cremer, men nu tycker jag att det är dags att börja igen.



Finns de förslag på fler goding tas det gärna emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela