Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tillbaka

Publicerad 2010-06-27 18:09:47 i Allmänt

Ok, vi är tillbaka! Tillbaka till storstaden igen. Bleven snabbvisit denna gång. Nästa gång vi åker upp blir vi där i över 2 veckor. Nu väntar förhoppningsvis fina dagar i stockholm.

Tyvärr har jag kännt mig lite förkyld igen. Hade med mig löparskorna upp men det fick duga med promenader. Jag hoppas att det går över tills imorgon. Blir sängen tidigt ikväll.

Gabriel sitter och gnussar sina ögon, snart är det dags för välling och sen sängen.

Trevlig söndagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela