Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Varmt

Publicerad 2010-06-29 09:43:26 i Allmänt

Idag började jag dagen med ett Shape pass mellan 07.30-08.30. Tomas kunde vara med Gariel någon timme innan han var tvungen att krama kudden.

Det märks att det är semester veckor, väldigt lite folk på passet. Jag gillar att träna på morgonen, och nu när det är så varmt ute är det extra skönt. Blir nästan för varmt på dagen.

Kom ihåg att drcka när det är såhär varmt. Ofta och lite så att kroppen kan tillgodogöra sig vätskan.
2-3dl åt gången.

Snart ska jag och lilleman åka och bada med några vänner och deras barn. Ska bli mysigt!

Solig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela