Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vårruset

Publicerad 2010-06-02 09:41:30 i Allmänt

Åh vilket härligt fint väder vi hade igår på vårruset. Vid 17.30 mötte jag upp mina gamla arbetskollegor för att gemensamt åka ut till Universitetsområdet. Tunnelbanan från centralen var mer än fullproppad. Jag har snälla kollegor som hjälpte mig och banade väg och plats för mig och vagnen. 19 000 var det som sprang eller gick.
19.30 fick vi starta, och det gick inte fort att gå med så mycket folk.

Jag hade med mig välling till lilleman eftersom det var hans sovtid. Han somnade skönt i vagnen och sov igenom loppet. Men vid picknicken efteråt ville han vara med:)




Idag ska vi åka in till stan och möta upp mormor och sen ska vi på studentuppvaktning.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela