Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Äntligen fredag!

Publicerad 2011-09-09 13:14:56 i Allmänt

Idag hänger jag på jobbet hela dagen! Vi ska avsluta veckan med att gå på Stand up show och kolla på "En jojobantares bekänelser". Hon som håller showen har själv gott Itrims program. Så det blir en spännade kväll. Vi ska ha mingel med våra kunder på centret innan, och jag har bjudit hit Tomas och Gabriel också för att kolla läget.

Slutar kl 15 och då tänkte jag ta mig en liten shoppingtur här i Haninge ist för att åka hem emellan:)

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela