Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Min hjälpreda

Publicerad 2011-09-18 16:18:03 i Allmänt

Det är tur att man har lite hjälp i köket ibland, även om det  blir med skälpa än hjälpa:)Men det är väl det som är tjusningen, jag försöker alltid hitta något han kan göra. Det känns viktigt att han är med och ser när man lagar mat, att det blir en stund att ha tillsammans.
Ikväll ska vi prova på en "Löjligt enkel fiskgryta" som det stod i recpetet. Vi får  väl hoppas att den är Löjligt god också!

Förutom matlagning har vi fikat lite med Åsa och gungat lite vid Mariatorget.  Nu väntar mat och soffan!
Hoppas ni alla haft en trevlig helg!



Förresten ser ni cykeln utanför dörrarna. Jag är stolt! Min kära sambo har börjat cykla fram och tillbaka till jobbet:) Bra för hälsan och miljön ju:) Puss älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela