Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nr 2

Publicerad 2011-09-21 20:32:50 i Allmänt

Shit att det är en till liten bebis i min mage. Sjukt mysigt och kul! Måste ju erkänna att jag somsagt inte känner mig i toppform nu. Första tiden kallar jag fettofasen. Känner mig så ur form och måste småäta för att stilla illamåendet. Önskar verkligen att de går över snart... Man är plufsig och allmänt småfet, ingen gravidmage utan mer att man blivit lite lönnfet..

Ja ska inte klaga mer.. Det kommer någe fantastiskt ur det hela hoppas vi...

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-09-25 18:33:08

hjärtat, hur det än känns så ser du alltid strålande ut! Lite plufs på din kropp är inget vi andra ser =) och såklart kommer det nåt alldeles fantastiskt ur det hela! hurra för bebisar :)



stor kram från oss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela