Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

PT

Publicerad 2011-09-06 17:23:26 i Allmänt

Tjoho idag och igår har jag haft mina första 2 trännigspass med en Personlig tränare. Det känns jättebra. Kul med någon som är med en under 1h och peppar, stöttar och korrigerar. Vi har gått igenom en massa övningar, precis den "nystart" jag kände att jag behövde. Nu har jag fyra ggr kvar, önskar jag kunde köpa fler, men det får duga sålänge!

Igår hade vi kundkväll i Haninge. Zumba och Bh skola stod på programmet. Unde kvällen bjöd vi på frukt & bars. Tyckte det såg riktigt trevlig ut så jag knäppte en bild:)



Nu ska jag bara vila kroppen, för jag har rejäl träningsvärk och ska kl 07:00 imorgonbitti hålla ett inspirationspass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela