Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Släppa en bomb!!!

Publicerad 2011-09-20 18:26:00 i Allmänt

Nej men ska man ta och släppa en bomb här på bloggen. Inget ont som inte har något gott med sig.
De senaste veckorna har varit riktigt tunga, jag har varit orkeslös, tröööött, mått illa och kännt mig allmänt svag. Det finns naturliga förklaringar till detta.

Förhoppnigsvis ska jag bli 2 barnmamma! Gabriel ska få ett syskon. V14 nu, beräknat i mars.
Säger som prinsessan Victoria, nu håller vi alla tummar. Eller hur??


KRAM

Kommentarer

Postat av: Lisa & Greta

Publicerad 2011-09-20 20:21:32

MÄÄN vad roligt. Stort Grattis till er :)

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-20 20:37:07

GRATTIS!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela