Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sorry

Publicerad 2011-09-27 18:32:21 i Allmänt

Fotografen åkte till jobbet så vi hann inte med någon magbild idag, men det kommer under veckan!

Träningen igår gick bra, jag försöker repetera  och göra de övningar jag gjort med min PT. Längtar till nästa vecka då jag har nästa pass med honom.
Idag berättade jag för några av mina kunder att jag är gravid. Den ena sa att hon sett det i mina ögon:) Hmm märkligt, tycker det är lite lustigt när folk liksom VET innnan man sagt något. Inte för att någon blivit förvånad denna gång, har man ett så förväntas det nästan en tvåa:)
'

Blir en kvällsbild på mig och en trött liten Knört som inte sovit någon imiddag på dagis. SÅ nu sover han redan:) SKönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela