Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sovmorgon!

Publicerad 2011-09-15 09:06:23 i Allmänt

Vilken lyx det är att få sova till kl 08.00. För några år sedan hade jag nog inte tyckt det, men om man ofta gå upp innan kl 06.00 känns 08 som rena rama sovmorgonen!
Nu har jag inga planer förutom dusch innan jobbet kallar.
Gabriel är påväg till dagis och jag sitter i soffan och kikar på nyhetsmorgon!

Trevlig torsdag på er!



Gött med leverpastej och smörgåsgurka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela