Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Stor och god!!

Publicerad 2011-09-16 18:38:39 i Allmänt



Mmm den här godingen har kommit i stor förpackning 750 ml. Så himla god och krämig. Ren frukt, inga tillsatser.

Idag har jag haft min lediga fredag.  Så himla skönt. Hade PT-tid kl 11:00. Gick igenom mycket rörlighet samt att jag fick massera bindväven på en hård "korv". Jag vet låter lite skumt men jag ska försöka ta en bild vid senare tillfälle så ni kan se.

Fredagkväll=mys. Gabriel har som kvällsnöje att stapla blöjor i soffan. Ja det är ungefär det som händer här hemma...Trevlig fredag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela