Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Värk!!

Publicerad 2011-09-07 19:46:42 i Allmänt

Shit vilken träningsvärk jag har, ont i ben och armar. Känner mig lite handikappad faktiskt.MEN jag klagar inte det är gött att känna att kroppen har jobbat! Hade inspirationspass på jobbet imorse, pga vädret kom det nästan ingen så jag kunde köra lite lungt. Nästan tur!


Idag har det varit riktigt höstruskväder, vi tände ljus på jobbet, på något sätt mysigt att det går mot höst.
Nu sitter Tomas och nattar Gabriel och jag ska titta lite på de nya"Bönderna"!

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela