Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jippie

Publicerad 2012-12-12 10:59:40 i Allmänt

Ja detta var snabbt övergående. Tur, tur..Nu har jag kunnat käka frukost och fått i mig lite energi.. Har orkat röja lite i lägenheten efter gårdagskvällen. Det såg ut som om någon kastat in en handgranat när Gabriel och Agnes röjt runt och jag mest legat på soffan.
 
Extra lyxigt med dessa juliga mackor i till frukost idag efter en dag med bara flytande igår.
 
12-12-12..Coolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela