Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kräk

Publicerad 2012-12-11 11:35:06 i Allmänt

Usch och fy, ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag vaknade i natt och mådde illa, spydde, och kroknade i sängen direkt igen. Som tur är kunde Tomas ta Gabriel till dagis, men jag måste hämta honom. Just nu känns det tungt. Jag är väldigt matt och orkar inte mycket. Alla andra är friska iaf, och eftersom jag bara spytt en gång så är det nog ingen kräksjuka direkt, kanske något jag ätit el jag jag vet inte.
Nu sörplar jag Nyponsoppa och blåbärssoppa och hoppas ta kraft så att jag kan ta mig till dagis.
Tyvärr varnar de ju för vädret...Usch det är tungt att dra vagnen i all snö...
Jag och Agnes har vilat lite på golvet och som tur är så är hon ganska nöjd att bara sitta på golvet och tugga på grejer och är inte så snabb i sina förflyttningar. Så iistället för mysfrukost med min kollega blev det vila under filt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela