Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nytt

Publicerad 2012-12-04 15:03:35 i Allmänt

Nu har jag gått med samma gamla blonda färg i över ett halvår och det var verkligen på tden att fräscha upp håret efter mkt sltage och en utlandsvistelse på det. Jag hade ingen riktig tanke om hur jag ville ha det då jag åkte dit, men vi känner varandra väldigrt bra och hon vet vad jag kan tänkas gilla och jag liter på henne. Det jag visste var att jag ville ha kvar en del av det blonda och bara klippa lite på topparna. Ja och såhär blev det:
 
Kanske ingen jättebra bild, men det ser ut som om jag doppat håret i färgburken:)
Känns kul och lite festligt inför jul och nyårshelgen.
Var så skönt att sitta där och bli ompysslad, serverad kaffe, loka och härliga skvallertidningar.
Hon har också barn i samma ålder som Gabriel och Agnes så det blir mycket barnprat vilket är skoj.
 
Nu ska jag dricka kaffe och lyssna lite på julmusik.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela