Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sjuk..

Publicerad 2012-12-19 21:05:27 i Allmänt

Jaha, jag har varit så himla imponerad av att Gabriel varit frisk hela hösten. Inte en gnutta feber el liknande. MEN när det bara var 2 dagar kvar på förskolan för denna termin kom det. När han somnat igår kväll låg han och gnydde och yrade, han var het och hade frossa. Feber. Så när jag gått och lagt mig så spyr han ner Tomas säng:) Härligt...
Mamma kom till undsättning och tog Agnes ( som gallskrek) så det blev till att sanera. Stackars liten han såg så klen ut. Men sen somnade han gott om och sov hela natten, och idag har han bara blivt bättre och bättre,feberfri ikväll och inget mer vomerande.
Hoppas att det gick lika fort som det kom.
 
Så idag har jag hängt i soffan mest hela dagen med dessa troll.
 
 
Agnes bjöd på fina dansmoves i duschen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela