Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träningsfredag

Publicerad 2012-12-14 15:14:58 i Allmänt

Efter någon sorts magsjuka och luciafirande ville jag ha ett insprerande jobbigt träningspass i dag. Jag ville inte träna hemma, ville bort, vara själv och fokusera till 100%.
 
Tränade Kinesis 45 min. Kinesis är en cirkelträningsklass, med rehabmaskiner. Instruktören hade lagt mycket pulshöjande, balans och bål. Vilket jag gillar!  Bla Upphopp, dra tungt rep, balansplattor och några fler fantastskt bra övningar. Jag hade en lätt blodsmak i munnen när det var klart, det känns likson gött ibland och somsagt exakt det jag ville ha idag.
 
Provade ett väldgt skönt träningslinne idag som jag fick på "BABY SHOWERn" jag skrev om förrut.
Märket är Norskt ( tror jag) och heter Kari Traa. Väldigt skönt och långt i modellen, helt seemless.
Kanske en julklapp till en träningskompis?
 
Nej nu kallar verkligheten och dags för byte av bajsblöja. Glamour!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela