Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helgen

Publicerad 2013-02-24 21:10:52 i Allmänt

Under helgen har jag haft besök av moster och kusin. Moster huserade även på vår soffa. De var i stan för att se "Rainman" som går på Rival. Var tydligen ( vilket jag anade) mycket sevärd. Innan föreställningen bjöd jag på lite kesella och bärmums.
Agnes fick också äta turkisk yoghurt och hallon. Hon älskade det. Eller den lilla donnan älskar all mat. Ibland tror jag inte att hon har någon botten. Så fort det tar slut på tallriken så skriker hon rakt ut och vill ha mer:)
 
Idag var det härligt väder och vi träffade upp Gabbes dagiskompis och de sprang runt i lekparken i över 2h. Härligt rosiga kinder när vi kom in.
Känns så skönt att se honom springa runt och göra av med energin som bor där inne i kroppen. Efter "Mamma Mu" somnade han på 5 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela