Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skön tisdag

Publicerad 2013-02-26 12:29:29 i

Har haft en skön tisdagsförmiddag utan barn. Var hemma under frukost och gjorde de vanliga rutinerna, men sen satte jag mig på bussen och åkte till Karolinska i Solna. Jag är med i ett forskningsprojekt och var dit för att ta blodprov och lite annat. Lite konstigt men jag gillar sjukhusmiljön trivs att vara där.
Sen åkte jag och tränade. Har hittat ganska bra i träningen nu och tränar mycket med egen kroppsvikt och tänker stärkt kropp och "basövningar" utfall, benböj, armhävning. Jag känner mig sugen på att ge det lilla extra för att få en ny upplevelse och kanske hitta en känsla jag inte haft förut. Knäppa öite bilder och göra lite före och efter. Svarva o trimma till sommaren helt enkelt. Återkommer om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela