Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trevlig början på helgen...

Publicerad 2013-02-22 21:20:51 i Allmänt

Åh vilken mysig fredag. Efter dagislämning träffade jag en mamma från dagis och vi gick och tog en kaffe tillsammans. Lite snack och en god latte!
Efter det var det snabbt hem för matning och jag hann dammsuga och moppa lägenheten. Tur man bor litet ( ibland!) Sen var det hämtning och lite lek innan jag var iväg på ett svettigt Spinning och Corepass.
Dusch, söva barn ( som var superpigga och inte ville somna) men NU sover dom. Väntar på kusin som är i stan och kommer förbi snart. Känner mig härligt trött i kroppen. Bra start på helgen, hoppas det fortsätter så. Vill slippa alla sjukdomar som går på dagis nu. Scharlakansfeber, svinkoppor, magsjuka ja...Vi håller tummarna att vi gjort vår sjukstuga för denna vinter! Snart är Vabruari slut...
 
trevlig fredagkväll på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela