Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dagen före dagen

Publicerad 2015-04-24 18:52:01 i Allmänt

Nu är vi hemkomna från en lite smått kaotisk nummerlappshämtning. Fredageftermiddag, löning, trötta barn,trött mamma=ingen bra kombo. Åkte bussen genom stan för att komma ut till Gärdet där arrangemanget var. Phu vad mycket folk. Men nu är det gjort. 


Shit vilken grej egentligen. Känner mig pirrig inombords. Jag hoppas bara att jag hittar den där ganska sköna känslan. Ingen stress,utan min strategi är verkligen att springa riktigt lungt och behagligt första 5km. Minst. 
Återkommer imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela