Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snabb lunch

Publicerad 2015-04-28 20:56:41 i Allmänt


Nu är vi verkligen i flyttkartonglandet. 
Idag har jag/vi packat flera kartonger och hela hallen är nu fylld. 
hade en skön morgon med träning vid Utegymmet. Härligt att ha fått göra av med lite energi och fylla på härliga hormoner. 
Gjorde en snabb lunch i form av en omelett, lite keso och sallad. Ibland tar man vad man haver. 

Nu måste jag återgå till 4 i rad med min son. (hans nya favvo) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela