Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sommarmorgon

Publicerad 2015-07-16 10:16:19 i Allmänt

Sommar och semester betyder återhämtning. Återhämtning både mentalt och fysiskt. För mig betyder semester MER tid för att göra det jag tycker om, mer tid för träning. För att jag vill och prioriterar det. 
Ny morgonrutin är att under semestern alltid gå en promenad innan frukost. Få tid för mig själv, lyssna på någon pod och få extra energi.
Att sedan komma hem till ett sovande hus och äta frukost i lugn och ro är ett stort plus. Just nu har jag en sommaredition😊
Kvarg, hallon, nötter, gryn och supergoda körsbär.

Körsbären är en ny kärlek. Går att köpa frysta. Bara att att fram så många man önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela