Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jagat på stan

Publicerad 2015-06-23 22:00:38 i Allmänt

Midsommar har passerat och det är inte långt till semestern. Vädermässigt känns det inte så tyvärr men det är bara att hålla tummarna att det blir bättre. 
Idag har jag jagat kläder på stan till min brors bröllop OCH varit hos frissan. Ny frisör för första gången på typ 10år och jag har nu lugg igen och page
Förändring förnöjer. Skönt med kortare hår nu i sommar. 

Till lunch åt jag en supergod wrap från Babel deli

Önskar jag kunde göra något så gott själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela